wtorek, 7 stycznia 2014

Od Renesmee C.D Nesty

Ruszyłam truchtem na parter gdzie znajdowały się pokoje z dużymi tarasami, otworzyłam łapą jeden z nich
-A więc Nesty oto jeden z pokoi do wyboru, jest wyposażony w taras i podstawowe pokoje, czyli salon, sypialnia, itd. Pokoje są na ogół urządzana tak jakby dla ludzi, wiesz jakby właściciele zamieszkali ze swoimi psami - wyjaśniłam. Gdy poszłyśmy na górę pokazałam Nesty kolejny pokój, tym razem z balkonem, był bardzo podobnie urządzony. - To podstawowe pokoje, ale jeśli chcesz to możesz pozwiedzać, niektóre są urządzone w kompletnie odrębnym stylu, wybór należy do ciebie - odparłam z delikatnym uśmiechem.
-Rozumiem. - opowiedziała krótko
-To...ośrodek do twojej dyspozycji, a jeszcze muszę ci powiedzieć,że niektóre pokoje są zajęte przez inne psy, pamiętaj o tym - dodałam.

<Nesty?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz