sobota, 11 stycznia 2014

Od Soul'a C.D Estry

Spogladałem ukradkiem na Esterę. Co się ze mną działo ? Nie mogłem jeść , myśleć ... nic robić. Wciąż w mojej głowie siedziała tylko Estera. Czyżbym się zakochał ? Jak mam jej to wyznać ?
-O co chodzi ?-powtórzyła Estera
-Wiesz chiałbym Cię spytać...
-O co ?
-No wiesz , znamy się już trochę czasu. Spędzamy razem czas i to dość często.
-No , i ?
-Ja... chcę się zapytać , czy przypadkiem nie zostałabyś moją partnerką.
-Że co ?
-Czuję coś do ciebie i miałem nadziję ,że ty też....
Zwiesiłem smutno pysk i usiadłem. "Jesteś głupi !- krążyło mi w myślach" Nie wiedziałem jak zareaguje. Moze powie tak , a może "nie" raniąc mnie boleśnie.Wiedziałem ,że to akurat z nią chce spędzić resztę psiego życia bo mi na niej zależało tak jak na nikim innym...

<Estera ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz