poniedziałek, 6 stycznia 2014

Od Renesmee C.D Rambo

Kiedy wybiegliśmy na zewnątrz wszystkie psy z naszego zaprzęgu już tam czekały, nie które rozmawiały ze sobą, inne czekały, lub tarzały się w śniegu.
-Witajcie! - powitałam ich z szerokim uśmiechem i nagle wszyscy opowiedzieli w swoim tempie "Cześć" "Hej" itp.
-Nie mamy jeszcze jednego weheel'a - odezwał się Flown, na razie jako jedyny na tej pozycji
-Hmm...nie wystartujemy bez niego...- rozmyślałam na głos, pozostało nam tylko czekać. Z tego co mi było wiadomo pozostałe zaprzęgi również miało co najmniej jedno puste miejsce.
-Nie zapominając o swingu - dodała Saba
-O swinga się nie martwcie, nie długo poroznamiwam z Jacki'em i Balto - oświadczyłam - A teraz zaczynajmy trening.
Na początek zrobiliśmy krótką "rozgrzewkę" czyli przebigliśmy się na stok narciarski należący zresztą do Snow Dogs, na szczęście otwarty jest dopiero od 11 : 00, a aktualnie zegarki wskazywały 7 : 30.
-Teraz trochę ćwiczeń na wytrzymałość - odparłam. Wzięłam do pomocy Kovu, Noah i Michael'a. Wszyscy we czwórkę jak najszybciej ześlizgnęliśmy się z górki i wdrapali z powrotem. Reszta powtórzyła zadanie.

<Ktoś z treningu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz