niedziela, 12 stycznia 2014

Od Yoki CD Renesmee, Maja

Mijał kolejny i kolejny i kolejny dzień w sforze. Zaczęło mi się potwornie nudzić. Chciałam znaleźć chłopaka, mieć potomstwo, ale narazie Enrique się zastanawia i muszę poczekać. Nie będę się z tego powodu zamartwiać i znajdę sobie jeszcze jedną koleżnankę. Podeszłam do jednej z suczek i powiedziałam:
- Cześć, jestem Yoka, a ty pewnie jesteś Maja, tak ?
- Tak, ja jestem Maja.
- Czy przeszkadza Ci mój wzrost ?
- Ani trochę !
- Okej, to... Co chcesz robić ?
- Ojojoj, sama nie wiem...
- Może...chodźmy się przejść ?
- No jasne ! Powiedziała i pobiegłyśmy w stronę miasta. Nagle zauważyłam coś dziwnego... Był to cień jakiegoś psa. Po chwili zorientowałam się, że to Renesmee ! Przejęłam się bo nie powinnam wychodzić z naszych terenów, Ale niestety zauważyła nas i zkarciła:

(Renesmee?, Maja?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz